Odczuwanie moje barw- Barwa Bieli

ANILALAH Kraina Marzeń Serca

KONICA MINOLTA DIGITAL CAMERA

Biel

Biały- hmmm to dziwnie się czuję z nim… z jednej strony przypomina mi pobyty w szpitalach, co długo odstraszało mnie od bieli i kojarzyło z samotnością, odosobnieniem i rozłąką. Jako nastolatka lubiłam wychodząc z noszenia czerni nosić biel i czerń na sobie. Może to mi pomogło otworzyć się na inne barwy w moim życiu, biel przełamała we mnie noc i śmierć. Kiedy zaszłam w ciążę z pierwszym dzieckiem kupiłam sobie białą sukienkę lekką i zwiewną. Czułam się niebiańsko, miałam sen iście niebiański ze śpiewem operowym moim własnym i wzniesieniem ponad wody w pięknej białej sukni. Dziś lubię tę barwę włączać do swego ubioru, wnosi równowagę od nadmiaru barw. Dodaje mi lekkości i piękna, również romantyzmu. Nie mogę pominąć anielskich skrzydeł które szczególnie mnie poruszają na przykład kiedy znajduję białe piórko- to znak od Aniołów dla mnie. Biel przywodzi na myśl widok światełka gdy wychodzę z tunelu i wygląd Ducha…

View original post 167 słów więcej

Skomentuj

