Winogrona – wartości odżywcze oraz wpływ na zdrowie

9 thoughts on “Winogrona – wartości odżywcze oraz wpływ na zdrowie

      • avemi Sierpień 25, 2015 / 7:59 pm

        ja widzę, że tu każdy zdrowo żyje 🙂

        Polubione przez 1 osoba

      • smartswiat.wordpress.com Sierpień 25, 2015 / 8:10 pm

        A tak tak, ja dla przykładu zbliżając się do swych wiosen czterdziestu unikam sztuczności w jedzeniu i napojach. Nawet witaminy sztuczne nie dla mnie. Jabłuszko, bananek i warzywa z ryżem dadzą mi wszystko czego potrzebuję. Nawet jeśli nie pochodzą z uprawy eko to i tak mniej mendelejewa we mnie. Taką mam przynajmniej nadzieję 😉

        Polubienie

      • avemi Sierpień 25, 2015 / 8:16 pm

        jeśli organizm je lubi tak samo jak Ty to jest ok. Ja przerobiłam to na własnej skórze, u mnie stres spowodował odrzucenie wielu pokarmów… naturę na razie przyjmuje – chwała mu za to :), a więc mile widziane wszystkie rady o zdrowym życiu!

        Polubione przez 1 osoba

      • avemi Sierpień 25, 2015 / 9:35 pm

        emigracja za chlebem… najlepiej do winnicy 😉

        Polubione przez 1 osoba

  1. cichosza Sierpień 25, 2015 / 2:51 pm

    mam winogrona ciemne w swoim ogrodzie ale jeszcze nie
    całkiem dojrzały 😉

    Polubienie

Skomentuj

