fragment książki „Podróże poza ciałem”

Okiem Tolteka

Robert Monroe to najsłynniejszy badacz zjawiska znanego jako OOBE (doświadczenie poza ciałem). Poniższy tekst to relacja z jego pierwszych przeżyć w zakresie podróży astralnych.

Doświadczenia poza ciałem – wspomnienia Roberta Monroe’a robert_monroe

Późną nocą leżałem w łóżku tuż przed zaśnięciem. Żona spała obok mnie. Wibracje wydawały się powstawać w głowie i wkrótce obejmowały całe ciało. Kiedy leżąc próbowałem zdecydować się na jakąś metodę zanalizowania zjawiska, w pewnej chwili pomyślałem, jak to miło byłoby wziąć po południu szybowiec i polatać (było to moje ówczesne hobby). Niczego nie podejrzewając, rozmyślałem o przyjemnościach latania.

Po chwili uświadomiłem sobie, że coś uciska mi bark. Zdziwiony sięgnąłem ręką do tyłu, aby zbadać przyczynę. Moja dłoń napotkała gładką ścianę. Przesunąłem po niej ręką tak daleko, jak mogłem sięgnąć, lecz wyczuwałem tylko jednolicie gładką powierzchnię.

Zaniepokojony próbowałem przeniknąć wzrokiem ciemność. Stwierdziłem, że to ściana, a ja opieram się o nią barkiem.

Wywnioskowałem, że po zaśnięciu spadłem z łóżka…

View original post 776 słów więcej

Skomentuj

