jest… 2016

takie miejsce…

taki stan…

taki raj….

nosisz go…

w sobie.

życzenia noworoczne spokoju ducha, miłości w sercu, uśmiechu na twarzy 🙂

CSC_0069

ps. jeszcze książka którą warto mieć przy sobie „ścieżka Miłości” Don Miguel Ruiz.

Dziękuję wszystkim, których tu poznałam i nauczyłam się nowego spojrzenia na życie 🙂

Zachwycacie wierszami, fotografiami, wspaniałymi podróżami…,

straszycie polityką… 😦 prawdziwą i ważną!

Wspieracie poradnikiem kulinarnym i muzyką 😉

Jesteście cudowni – nie zapominajcie o tym w codziennym życiu.

Powodzenia i do Siego Roku 🙂

 

15 thoughts on “jest… 2016

  1. Altea Grudzień 30, 2015 / 9:44 am

    Tobie również wszystkiego najlepszego życzę w tym nadchodzącym nowym roczku …:):)

    Polubione przez 2 ludzi

  2. Kill Bill Grudzień 30, 2015 / 11:45 am

    Mam 34 lata i do tej pory nie wiem co oznacza termin „siego”. Wszystkiego najlepszego avemi. Dzięki, że jesteś 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    • avemi Grudzień 30, 2015 / 4:42 pm

      jestem sporo starsza więc wiem 🙂 do następnego, google też podpowiada 😉

      Lubię to

    • avemi Grudzień 30, 2015 / 4:49 pm

      tak – bardzo mi trzeba wracać do korzeni, cieszę się, że poznaliśmy się na koniec 2015 ;). Będę miała u Ciebie frajdę słuchania… i czytania – lekkie pióro ;), a zdjęciem mnie przestraszyłeś nieco!!! 🙂

      Polubione przez 1 osoba

      • drevniak Grudzień 30, 2015 / 6:17 pm

        Zdjęcie nie moje, nawet nie podobne, ale niejednoznaczne i to mi się w nim podoba 😉

        Mi również miło poznać, lubię Twoją poezję zarówno za treść, jak i formę – przyjemnie tu zaglądać! 🙂

        Polubione przez 1 osoba

      • avemi Grudzień 30, 2015 / 8:50 pm

        dziękuję uprzejmie 🙂 no to śmiesznie, że mnie przestraszyłeś 🙂

        Polubione przez 1 osoba

  3. Odys syn Laertesa Grudzień 30, 2015 / 3:56 pm

    Polityka bywa straszna tylko dlatego że błędnie patrzymy na rzeczywistość i boimy się odpowiedzialności za nieodpowiedzialne decyzje, ale czy to powód by się jej bać? Siebie się powinniśmy bać bo politykę tworzą ludzie. 🙂
    A poza tym wszystkiego dobrego, odwagi, wytrwałości i obyś nigdy nie utraciła wrażliwości z jaką podchodzisz do radości i problemów o które się w życiu potykamy. Przy okazji dziękuję Ci również za Twoje wiersze i piękne wnętrze jakim się dzielisz… Zdrówka i do Siego 🙂

    Polubione przez 1 osoba

    • avemi Grudzień 30, 2015 / 4:44 pm

      dziękuję serdecznie i mam nadzieję, że nie będziesz znikał jak Odyseusz na długie dni… ;), a zawsze z nami :)))

      Lubię to

  4. snieznasowa Grudzień 31, 2015 / 7:14 pm

    Do Siego Avemi !
    Cieszę się, że Ciebie poznałam z Tobą rozmawiałam i Twoje piękne wiersze czytałam… 🙂

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

