Lawenda 10

7 thoughts on “Lawenda 10

  1. avemi Marzec 19, 2016 / 4:53 pm

    na lawendowym polu dowiedziałam się, że całe roje pszczół nie interesują się moją osobą 😉

    Polubienie

    • avemi Marzec 20, 2016 / 5:19 pm

      ja lubię widok… zapachu nie znoszę niczym szkodnik jakiś 😉

      Polubienie

      • Altea Marzec 20, 2016 / 5:37 pm

        ja lubię zapach również mam na ogrodzie posadzoną czasami wiatr przynosi jej zapach …super jak w Prowansji 🙂

        Polubienie

      • avemi Marzec 20, 2016 / 5:44 pm

        tak widok jest super… zapach ogrodu też… 🙂 ja bardziej kojarzę z zasuszoną lawendą i kosmetykami, a to nie moja bajka… jak jaśmin i bez… nie wspominając konwalii – widok bajeczny, a zapach duszący – dla mnie 🙂

        Polubienie

      • Altea Marzec 20, 2016 / 6:13 pm

        każdy ma swoje upodobania i ta różnorodność jest ciekawa …jest niewiele zapachów,których nie lubię …z roślin to może bukszpan w nadmiarze mnie nie przekonuje,że tak to ujmę 🙂

        Polubione przez 1 osoba

      • avemi Marzec 20, 2016 / 6:14 pm

        nadmiar zwykle jest zbyt intensywny… :))))))))

        Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

