Żyjesz we mnie. Obca.

tkliwygie

Twój urok natchnął duszę zarwaną
zaś późno przyszedł czas ten grozy
i choć nigdy nie była zadbaną
tak jak Tobie, tak i mi się ułoży

Stawiasz mi cele nie będąc tuż obok
pozostawiłaś ślad swój na stałe
nie wiem czy zdążę jeszcze być sobą
lecz wiem, że Twe życie chwale

Szczęście posiadasz niezmierne jak widzę
to i ja posiądę owe pewnie
cicho gdzieś w rogu ja skowyczę
przybądź, a na kolana przed Tobą klęknę

View original post

One thought on “Żyjesz we mnie. Obca.

Skomentuj

