O właściwościach buraków. Dlaczego powinieneś je jeść?

5 thoughts on “O właściwościach buraków. Dlaczego powinieneś je jeść?

  1. Kill Bill Lipiec 27, 2016 / 7:29 am

    Pisałem na moim blogu, jednym i drugim, że gluten jest szkodliwy dla wszystkich. Prawdopodobnie nie miałem racji. Wszystko wskazuje, że jest szkodliwy tylko najwyżej dla jednej osoby na kilkanaście, a może nawet na kilkadziesiąt.
    Człowiek uczy się całe życie. Wiele rzeczy się nauczyłem i sięgam dalej niż inni blogerzy mojego pokroju. Wiem również, że genetyczne modyfikacje mogą umieścić ludzkość na zupełnie inny, bardzo wysoki poziom np. spać tylko 2 godziny dziennie, a przez 22 godziny nie odczuwać zmęczenia, być bardzo inteligentnym, co doprowadziłoby do tego, że już nie byłoby debili albo nawet poprawić moralność. Co oczywiście nie zmienia faktu, że soja modyfikowana jest gorsza niż naturalna.
    Ale do ziemniaków mam już wątpliwości, możliwe, że są w pełni bezpieczne. Zresztą ludzie jedzą tego na kila i jakoś żyją.

    Za daleko to wszystko zaszło ci weganie czy witarianie, którzy mnie otaczają, którzy wchodzą na mojego bloga, a nie raz było ponad 1000 wejść dziennie, rekord 5900 – to liczna grupa ludzi, która się przywiązała do tego, że zawsze piszę coś na jedną modłę.

    Ale ja się rozwijam. Powiedzieć im, że zmieniłem pogląd na dany temat, to tak jakby największemu fanatykowi religijnemu powiedzieć, że jest się ateistą (nie przychodzi mi do głowy inne porównanie).
    Oni nie są w stanie myśleć uczciwie. Są nastawieni na teorie spiskowe, że tylko każdy kto ma władzę i pieniądze myśli tylko o depopulacji czy innych zwyrodnialstwach. Kedyś nawet przeczytałem koment na pewnym blogu, że w Watykanie na codzień żywią się niemowlętami…

    No i płaciłem za oryginalny adres killbill.live wordpressowi kilka dolców miesięcznie. Oczywiście sam wordpress nic złego mi nie zrobił, ale już nie zapłacę ani grosza, mimo, że z głodu nie przymieram. Nie będę również na darmowym programie.

    Wybacz, że zabrałem najnowszy art, dlatego zniknął on z Twojego bloga. Art biorę ze sobą. Kiedyś opublikuję go w innym miejscu. Tam gdzie się odrodzę.

    Odrodzę się na pełnym lifestylu. Na pewn nie będzie fajnie, bo jestem introwertykiem i nie potrafię bawić towarzystwa, ale już nie będę się bawił w naukowca tak jak do tej pory. Bardzo nabrałem pokory i tyle wiem, że tym wszystkim blogerom, którzy tak piszą o zdrowiu to najlepiej w ogóle nie wierzyć, bo oni często głupoty wypisują, a nawet jeśli dojdą do wniosku, że są w błędzie, to nie potrafią się do tego przyznać.

    Najlepsze źródła wiedzy to nie takie blogi, choć oczywiście jest tam cześć prawdy, ale podręczniki i strony w internecie stricte naukowe, nie blogi autorskie.

    Zabiorę ze sobą kilka artów, w tym ten o burakach, bo nie ma w nim nic złego. Pewnie w przyszłości nakręcę kilka filmów z treningu, będę zdawał relacje z moich ćwiczeń, coś napiszę o slow life, lifestyle, pogodzie ducha itp.

    Ale w naukowca już nigdy nie będę się bawił.

    Będę zaglądał na Twojego bloga, ale już bez polubień, bo wyloguję się od wordpressa. A jak już się odrodzę w innym miejscu, zapewne na darmowym blogspocie, to dam znać.

    Polubienie

    • avemi Lipiec 27, 2016 / 10:36 am

      Obym Cię znalazła:). Ja polubiłam Twoje wpisy, bo sprawdzily się z moją naturalną intuicją. Lekarze mnie zawiedli w 70% zaszufladkowali… I liczyli punkty!
      Oczywiście mam swoje doswiadczenie…stąd pytania i polemiki… Ja też się jeszcze rozwijam choć jestem starsza od Ciebie;) i rozwijajmy się do końca życia:) pozdrawiam i zawsze czekam na zagląd z Czech 😉 . Pracuj i dziel się!

      Polubienie

  2. Kill Bill Lipiec 27, 2016 / 7:32 am

    No i jeszcze jedna rzecz, nie traktuj tego jak mojego kolejnego kryzysu. Myślę o tym nie od dziś. Poza tym uważam, że zwykły kowalski, łącznie ze mną nie do końca jest odpowiednią osobą, aby prowadzić takiego bloga. A w przyszłości to będę blogował na luzie, mniej pisał i mniej ryzykownych teorii. Bo ja nie jestem krowa co poglądów nie zmienia.

    Polubione przez 1 osoba

Skomentuj

