Wiedźmowisko

Mieszkać w Gdańsku i ani razu nie być na Jarmarku Dominikańskim-nie wypada.Dlatego dzisiaj pomimo niesprzyjającej aury postanowiłam się wybrać.

Wszędzie kuszono mnie pajdą chleba ze smalcem,ale nie skorzystałam-bo to oszukańcza masówka.

1

Jak zawsze zajrzałam na starocia,ale trzeba by mieć dużo czasu i zapału,żeby w morzu wystawionych rzeczy znaleźć coś ciekawego.A jak już by się znalazło,to najpierw trzeba by w banku pożyczkę uzyskać.Ceny wygórowane.

2

34

Poroże wszelkich rozmiarów,ale ja mam własne prywatne.

5

Jak już się jest na Jarmarku to wypada coś kupić.

Ręka Fatimy* ( Miriam)-wydałam na wisiorek wszystkie pieniądze co miałam.

6

Pieniędzy już nie miałam,deszcz zaczął padać-wróciłam do domu.

View original post

Skomentuj

