Myszy, rewolwerowcy i piękne amazonki

Przekraczając granice

Pewnego dnia trafiłem na informację o festynie, który będzie odbywał się na terenach otaczających piękny XIV-to wieczny pałac. Gdy podróżuję sam raczej unikam takich spędów, ale tym razem postanowiłem się skusić. Dzięki temu choć byłem na terenie naszego kraju, to mogłem się poczuć jak odkrywca dzikiego zachodu. No dobrze, dziki to on był tylko z założenia organizatorów, a mocno trącił komercją, ale i tak dobrze się bawiłem.

View original post 1 121 słów więcej

One thought on “Myszy, rewolwerowcy i piękne amazonki

  1. avemi Wrzesień 14, 2016 / 7:19 am

    to miejsce ma jeszcze wiele pięknych historii, zakurzył je zagmatwany czas prl …
    teraz tworzy się nowa historia 🙂 bardziej kolorowa, a wspomnienia niosą sny 🙂

    Polubienie

Skomentuj

