Czas na rewolucję. 

piotrpatrykpiasecki

Kochani mam nadzieję, że tekst, który napisałem zmotywuje Was do działania i życia według własnych zasad nie zważając na to co myślą lub mówią o Was inni. Życie jest za krótkie żeby żyć w ciągłym strachu i obawie przed brakiem akceptacji. Odważni żyją krótko ale ostrożni wcale. Znajdzie w sobie siłę aby uwolnić Wasz wewnętrzny głos. Każdy z nas dobrze wie czego tak naprawdę pragnie. Wystarczy wsłuchać się we własne wnętrze i pomimo strachu iść do przodu. Po drodze upadniemy wiele razy ale to nie jest ważne. Najważniejsze jest to, że mamy odwagę mierzyć się z własnymi lekami i demonami.

CZAS NA REWOLUCJĘ.

Siedziałem cicho

Wylalem morze łez

Pod ciężarem twoich słów

Uginalem się
Nie potrafiłem mówić nie
Nigdy pod prad
Nie buntowalem się
Zatracajac resztki mnie

Zrozumiałem że życie za krótkie jest
By stać z tyłu i ciągle obawiać się
Porażki, krytyki, bólu i łez

Teraz usłyszysz to

Nie…

View original post 44 słowa więcej

One thought on “Czas na rewolucję. 

Skomentuj

