Odzyskiwana wolność

Droga, Prawda, Życie.

Wiele razy słyszałam, że powinnam być inna, więcej ważyć, potem mniej, zmienić fryzurę, ściąć, zapuścić, mieć inny charakter, być bardziej rozmowana, lub mniej… Długo myślałam, że ze mną jest coś nie tak, że nie jestem taka jak POWINNAM BYĆ. Źle czułam się ze sobą, bo uważałam, że to co słyszę jest właściwe, a ja sama jeszcze jestem „niedorobiona” (w tej chwili nie przychodzi mi do głowy lepsze określenie). Gdzieś z tyłu głowy miałam to, że coś „muszę”, „powinnam”, „trzeba”, „nigdy”, „zawsze”… Nie tylko niektórzy ludzie wokół mnie, ale media i presja społeczeństwa naciskają zwłaszcza na kobiety, że jeśli nie wpasują się w jakąś statystykę i schemat, to po prostu nie będą szczęśliwe, nie znajdą pracy, chłopaka i nie wiadomo czego jeszcze…Dziś niemal śmieszy mnie to… Kiedyś naiwnie wierzyłam w pewne słowa, bo myślałam, że taka jest PRAWDA. Odnosiłam ją do siebie i wciąż byłam niezadowolona, bo chciałam zrealizować jakiś plan…

View original post 409 słów więcej

One thought on “Odzyskiwana wolność

Skomentuj

