Zapierające dech „Płuca, (…)” | recenzja #2

Noughts And Crosses

W ostatni czwartek miałam okazję jako osoba tow. pójść na spektakl teatralny pt. „Płuca, czyli jak zrobić dziecko” według Duncana Macmillana w reżyserii Grzegorza Kempinsky’ego. Został on przygotowany przez Akademicki Teatr „Remont” w CKS Mrowisku w Gliwicach.

Idąc na prapremierę, spodziewałam się amatorszczyzny, jąkania się, przekręcania tekstu, bo w końcu osoby grające nie są z zawodu aktorami. Zaskoczyłam się i to bardzo. 

Jak wskazuje sam tytuł, głównym tematem przewodnim przedstawienia było robienie dzieci, ale nie pod względem tylko fizycznym, lecz bardziej psychologicznym. Bohaterowie zastanawiali się nad wszystkimi za i przeciw posiadania dzieci oraz samej ciąży. Jaki był finał? Jak dla mnie bardzo wzruszający, chwytający za serce i… zapierający dech w piersiach. Tak to jest z ludźmi, którzy płaczą na wiadomościach czy reklamach. Jednak nie chcę tu spoilerować, więc zapraszam Was na spektakl jutro do Gliwic (wydarzenie jest na Facebooku).

Aktorzy bardzo dobrze wczuli się w rolę, miałam wrażenie, że…

View original post 90 słów więcej

Skomentuj

