Two strangers in the bright lights.

My blog, my reality...

Zabawne jest to jak bardzo może zmienić się nasze życie – i to w najmniej spodziewanym jego momencie! A wszystko (a na pewno większość) z powodu ludzi, z którymi spędzasz czas.

Ostatnio odnoszę wrażenie, że po raz pierwszy w moim życiu – robię dokładnie to na co mam ochotę, co sprawia mi radość i co pokochałem! I totalnie niespodziewanie jest to związane z bieganiem – kto jeszcze rok temu pomyślałby, że tak się może stać? Na pewno nie ja!

Od zeszłego roku poznałem i zaprzyjaźniłem się z grupą mega pozytywnych ludzi, bez których nie wyobrażam sobie teraz życia. Wspólne treningi, imprezy czy nawet intensywna i wymagająca praca – dają mi mnóstwo satysfakcji i ten mały, ale jakże ważny pierwiastek spełnienia. Wiele uśmiechu i tony dobrego humoru to standard – pomimo tego, że towarzyszy nam dużo bólu, zmęczenia i niełatwych sytuacji.

Zastanawiam się czasem ile razy spotykałem ich wszystkich zupełnie nieświadomie…

View original post 95 słów więcej

Skomentuj

